poniedziałek, 28 maja 2012

BioGarden – C.L.A. ananas+chrom - część 1


Całkiem niedawno (a może to już jakiś czas temu, eh ten czas tak szybko leci) zostałam wybrana na Facebooku na Ambasadora preparatu BioGarden – C.L.A. ananas+chrom. Zgłosiłam się zupełnie przypadkowo, ale bardzo się uciszyłam gdy zostałam wybrana. Organizacja całej akcji według mnie przebiegała znakomicie, ponieważ już po około 2 tyg paczuszka do mnie dotarła. Niemal natychmiast zaczęłam testowanie.
 Tak ogólnie to oceniam BioGarden – C.L.A. ananas+chrom pozytywnie. Działanie może nie jest spektakularne (zdaje sobie sprawę z tego, że aby preparat zaczął naprawdę działaś powinnam go brac przynajmniej miesiąc), ale jak na 1,5 tygodnia stosowania to jestem zadowolona. Waga zeszła –2kg. Oczywiście nie oszukujmy się, że same kapsułki pomogły, ale na pewno plus codziennie wysiłek fizyczny i lekka dieta daje rade.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz